Природа гравітації Ньютона: основні припущення

Автор статті за допомогою кількох припущень, які він називає ключовими здогадками, намагається знайти відповіді на ці запитання. Автор у своїй статті нічого не доводить; він висуває припущення інтуїтивного характеру, задає напрямок для подальших досліджень професійними фізиками. Незважаючи на незвичність цих припущень, спростувати багато з них не виходить: доступні нам факти цілком можуть ними пояснюватися. Отже, існує ймовірність того, що вони можуть підтвердитися в осяжному майбутньому.

1. Проблематика

1.1 Природа гравітації

Ньютон, хоч і сформулював Закон всесвітнього тяжіння, але пояснити фізичну природу гравітації не зміг, про це він прямо зізнається наприкінці своєї знаменитої праці "Математичні початки натуральної філософії":

"Досі я пояснив небесні явища і припливи наших морів на підставі сили тяжіння, але я не вказував причини самого тяжіння. Ця сила походить від деякої причини, яка проникає до центру Сонця і планет без зменшення своєї здатності... Причину ж цих властивостей сили тяжіння я дотепер не міг вивести з явищ, гіпотез же я не вигадую". [1, стор. 661 - 66

Сучасна академічна наука також не може пояснити природу гравітації і поки що зайнята тим, що розмірковує і пише статті про якісь гравітони.

1.2 Обертальні моменти

Ньютон вважав, що планети обертаються навколо своєї осі і навколо Сонця за інерцією від якогось першого поштовху. У те, що планети обертаються протягом багатьох мільярдів років за інерцією, важко повірити, мають бути обертові моменти та джерела енергії для цього обертання. Там, де перший поштовх, там завжди бог, дух та інші забобони.

Бєлов В.І.Проблема ця не нова, коротко її історія така. Спробу пошуку крутного моменту зробив у 1640-ті рр. Р. Декарт, який вважав, що весь світовий простір насичений невидимою рухомою речовиною, яка може формувати гігантські вихори. Ці вихори, оточуючи небесні тіла, тим самим приводять ці тіла в рух. Як величезний вихор, у центрі якого розташоване Сонце, представляється Сонячна система. Всі планети захоплюються сонячним вихором і одночасно стають центрами менших - планетних вихорів, що втягують у круговий рух супутники цих планет. [8].

Ньютон, звісно, був знайомий з вихровою теорією Декарта і з властивою йому науковою сумлінністю піддає цю гіпотезу скрупульозному аналізу в другій книзі "Початків", присвяченій аналізу руху тіл у середовищі, яке чинить опір. Закінчує він другу книгу Відділом IX "Про круговий рух рідин", у якому на основі аналізу обертання тіл у рідких вихорах доходить твердого висновку: вихровою теорією неможливо пояснити обертання планет по еліптичних орбітах згідно з емпіричними законами Кеплера. Цей висновок він формулює в наслідках до теорем Відділу IX. Із цих наслідків виокремимо Наслідок 4, у якому Ньютон вказує, що для підтримання вихору необхідне якесь джерело енергії:

"Наслідок 4. Тому для постійного підтримання вихору в тому ж самому стані руху потрібен якийсь невпинно діючий початок, від якого куля отримувала б постійно ту кількість руху, яку вона повідомляє речовині вихору. Без такого початку куля і внутрішні частини вихору, поширюючи постійно свою кількість руху назовні і не одержуючи нового, повинні поступово сповільнюватися і припинити свій обертальний рух". [1, стор. 493].

Далі в третій книзі "Початків" "Про систему світу" свої висновки з дослідів і математичних розрахунків руху тіл у вихорах рідини переносить на рух планет і ставить остаточний хрест на теорії вихорів:

"Гіпотеза вихорів пригнічується багатьма труднощами... Щоб менші вихори навколо Сатурна, Юпітера та інших планет могли зберігати своє обертання і спокійно плавати у вихорі Сонця, часи обертання частин сонячного вихору повинні бути між собою рівними. Обертання Сонця і планет навколо своїх осей, яке повинно б узгоджуватися з рухами вихорів, абсолютно не узгоджується з цими пропорціями". [1, стор. 658].

Ньютон би і радий прийняти теорію вихорів Декарта, але його наукова сумлінність не дозволяє йому погодитися з цією гіпотезою. Тоді які ж сили обертають планети по їхніх орбітах? Адже треба ж шукати відповідь, якщо вихрова гіпотеза Декарта не проходить. Ньютон не знаходить відповіді на це питання і змушений посилатися на бога:

"Шість головних планет обертається навколо Сонця приблизно по колах, концентричних із Сонцем, у тому ж напрямку і приблизно в тій же самій площині. Десять місяців обертається навколо Землі, Юпітера і Сатурна по концентричних колах, за одним напрямком і приблизно в площині орбіт самих планет. Усі ці правильні рухи не мають своїм початком механічних причин... Таке витончене з'єднання Сонця, планет і комет не могло статися інакше, як за наміром і владою могутньої і премудрої істоти... Цей управляє всім не як душа світу, а як володар всесвіту, і по пануванню своєму повинен іменуватися господь бог вседержитель (Повелитель всесвіту)". [1, стор. 659].

Лейбніц, який прекрасно розуміє ці дві слабкості теорії Ньютона, за два роки після виходу "Початків" опублікував статтю, в якій пояснював рух небесних тіл не тільки дією сили, спрямованої до Сонця, а й перенесенням їх рідиною (ефіром), яка рухається разом із ним. Як відомо, між Ньютоном і Лейбніцем виник конфлікт у суперечці за пріоритет у відкритті диференціального числення, який згодом уже переріс у справжню війну між прихильниками Ньютона і картезіанцями, а полем битви стала теорія вихорів. Потужніша армія ньютоніанців, що має у своєму арсеналі таку потужну зброю, як "Початки", у цій війні перемогла, вихрова теорія Декарта-Лейбніца була розбита, і ґрунтовно забута.

І що ж було запропоновано замість вихорів? А нічого. Сучасна академічна наука, як і раніше, пояснює обертання планет рухом за інерцією від якогось першого поштовху, тобто слідом за Ньютоном визнає наявність бога творця. Нам слід звернути увагу на фразу Ньютона: "Усі ці правильні рухи не мають своїм початком механічних причин". Ньютон не міг назвати цей початок, оскільки Фарадей відкрив електромагнітну індукцію тільки за 145 років після виходу "Початків" у 1831 році.

1.3 Нахил осей обертання планет

З астрономічних спостережень відомо, що всі планети Сонячної системи мають різні нахили осі обертання. Нахил осі обертання - це кут відхилення осі обертання планети від перпендикуляра до площини її орбіти. Іншими словами - кут між площинами екватора планети та її орбіти. Так, наприклад, якщо Меркурій обертається навколо своєї осі майже перпендикулярно до площини свого екватора, то Уран обертається практично "лежачи на боці". Майже всі планети Сонячної планети обертаються навколо своєї осі в одному напрямку, а Венера й Уран в іншому (ретроградне обертання). Сонце також має нахил осі близько 7º. Задовільного пояснення цим явищам сучасна наука не має.

1.4 Експеримент Кавендіша та гравітаційна стала

Фізична суть Закону всесвітнього тяжіння складається з двох тверджень:

1. Планети й тіла (наприклад, комети й астероїди) притягуються до Сонця, тіла притягуються до планет, планети відчувають взаємне тяжіння.
  2. Усі тіла притягуються одне до одного. Ми це в повсякденному житті не помічаємо, тому що сили ці дуже малі.

Якщо перше твердження строго встановлений науковий факт, то друге, яке за своєю суттю є узагальненням першого твердження, сьогодні багатьма дослідниками ставиться під сумнів. Єдиним експериментальним підтвердженням того, що всі тіла відчувають взаємне тяжіння, є досліди Кавендіша на крутильних вагах, здійснені ним у 1797 - 1798 роках.

Досвід Кавендіша

Пізніше ці експерименти стали проводитися для розрахунку гравітаційної постійної G. В останні двадцять років різними групами вчених у різних країнах ведуться роботи з вимірювання гравітаційної постійної. Ці вимірювання проводяться як на вдосконалених крутильних вагах, так і за допомогою установок, що працюють на інших принципах. Виявилося, що результати досить точних вимірювань кардинально розходяться один з одним. Різниця між двома крайніми значеннями перевищує 20(!) заявлених похибок. Ось що в інтернеті пишуть коментатори цих вимірювань:

• "Гравітаційну постійну чи то уточнили, чи то ні. Для різних методів вимірювання гравітаційна константа, як і раніше, різна, і фізики не знають чому".
  • "Вчені зніяковіло визнають, що досі не знають точної величини гравітаційної взаємодії".
  • "Нові вимірювання гравітаційної постійної ще сильніше заплутують ситуацію".
  • "Незручна ситуація з гравітаційною постійною".
  • Незручність ситуації полягає в тому, що тоді чисельним значенням мас планет з офіційних довідників не можна вірити, оскільки ці розрахунки проводяться через величину гравітаційної постійної.

Ґрунтовну критику тлумачення досвіду Кавендіша дає Гришаєв А.А. у своїй статті "Бірюльки і фітюльки всесвітнього тяжіння". Кілька витягів з цієї цікавої роботи, написаної в публіцистичному стилі і з легким гумором.

"Так, давно ми підозрювали, що з досвідом Кавендіша - щось не так. Бо важко повірити в те, що в лабораторних умовах вдається виявити власне тяжіння у чушок у півтори сотні кілограмів - а в польових умовах, під час проведення гравіметричних вимірювань, не вдається виявити власного тяжіння у трильйонів тонн поверхневої речовини Землі. Навіть сто разів виявлене тяжіння лабораторних болваночок померкло б перед тими незмінно приголомшливими результатами, які дає гравіметрія".

"Поблизу поверхні Землі сила тяжіння, що діє на маленьке пробне тіло, дорівнює, як вважають, сумі сил його тяжіння до всіх маленьких шматочків, на які подумки розбивають Землю. Якби Земля була однорідною кулею, то результат підсумовування залежав би лише від відстані до центру цієї кулі. Але в тому-то й річ, що Земля не є однорідною кулею - а це і надає нам можливість переконатися в тому, що її поверхнева речовина не має притягувальної дії".

"Крім глобальної неоднорідності Землі, пов'язаної з екваторіальною опуклістю, є в неї і більш дрібні неоднорідності - у розподілі щільності речовини в поверхневому шарі... За ідеєю про всесвітнє тяжіння, всі ці неоднорідності поверхневої густини повинні позначатися на показаннях гравіметричних інструментів. Найпростішим з них є схил: він повинен ухилятися в той бік, з якого сильніше тяжіння поверхневих мас. Так, поруч із потужним гірським масивом, схил має ухилятися до цього масиву, а на березі океану він має ухилятися від океану. Ці ухилення мають бути цілком помітними. Але на практиці виявляється, що ніхто нікому не винен: вищеназвані ухили схилу схилу - ні поблизу гірських масивів, ні поблизу океанів, ні там і сям одразу - не виявляються. Найбільшого шоку з цього приводу зазнали англійці, які в середині XIX століття проводили вишукування ухилів схилу південніше Гімалаїв, а отримали шиш. Взагалі-то, шиші виходили скрізь, але південно-гімалайський випадок примітний тим, що ухилення там очікували рекордні - адже на північ від нього був найпотужніший гірський масив, а на південь від нього був Індійський океан, тож і шиш вийшов рекордний".
"Речовина Землі, яку ми топчемо своїми стопами, власного тяжіння не має... нам тільки здається, ніби ця сама речовина притягує - поки вона входить до складу планети Земля".

"До речі, малі-то тіла не мають власного тяжіння. Усіх його володарів у Сонячній системі можна перерахувати на пальцях: це Сонце, планети, Місяць, і, можливо, Титан. Що ж стосується інших супутників планет, а також комет і астероїдів - то, незважаючи на інтенсивні пошуки ознак їхнього власного тяжіння, такі ознаки не виявляються".

1.5. Місяць і задача трьох тіл

Рух Місяця по його орбіті не підпорядковується Закону всесвітнього тяжіння. Якщо у формулу цього закону підставити чисельні дані з довідників (гравітаційна постійна маси Сонця, Землі, Місяця і відстані між цими небесними тілами), то елементарні розрахунки покажуть, що сила тяжіння Місяця до Сонця у 2,2 раза більша ніж його тяжіння до Землі, і Місяць мав би полетіти до Сонця. [6].

Про це відомо всім і давно, ще з часів Ньютона. Сам Ньютон це знав, він хоч у "Началах" і сформулював задачу трьох тіл, але пізніше неодноразово повертався до цієї проблеми і зізнавався, що рух Місяця - це для нього найбільший головний біль. Крім того, Місяць звернений до Землі завжди одним боком, тобто обертання Місяця навколо своєї осі синхронізовано з добовим обертанням Землі. Сучасна наука поки що не зуміла пояснити і цей феномен.

1.6 Льодовикові періоди та масові вимирання тваринного світу

Загальноприйнятим вважається, що льодовиковий період (заледеніння) - періодично повторюваний етап геологічної історії Землі (тривалістю в кілька мільйонів років), під час якого спостерігається загальне відносне похолодання клімату і виникають значні розростання материкових льодовикових покривів. Гіпотез про причини заледенінь безліч. Також встановлено, що в історії Землі були періоди масового вимирання тваринного світу. Гіпотез про причини цих глобальних катастроф також багато.

Іммануїл Веліковський у своїй книзі "Земля в перевороті" ("Earth in Upheaval") наводить безліч фактів, що суперечать загальноприйнятим гіпотезам про льодовикові періоди. Перелічимо лише деякі з них.

У вічній мерзлоті північного Сибіру виявлено вмерзлих мамонтів, розморожене м'ясо яких без шкоди їли собаки. Ґрунт мав замерзнути в момент загибелі тварин, інакше їхні тіла згнили б. Новосибірські та інші острови, розташовані на 1000 кілометрів північніше Північного Полярного кола, буквально напресовані величезною кількістю останків мамонтів, слонів, носорогів - тварин, які потребують великої кількості рослинної їжі щодня протягом усього року. Яким чином великі стада цих тварин могли існувати в умовах полярного клімату? Величезна кількість бивнів мамонтів знаходиться на дні Північного льодовитого океану між островами. Ці місця були материком, коли тут жили мамонти.

Мапа льодовикового періоду

Чарльз Дарвін вважав зникнення мамонтів у Сибіру нерозв'язною для нього загадкою. У шлунку і між зубами замерзлих мамонтів були знайдені рослини, що не ростуть нині в північному Сибіру. При мікроскопічному дослідженні шкіри виявлено еритроцити, які свідчать про те, що мамонти загинули не миттєво, а задихнулися - чи то від газів, чи то від води. Залишається загадкою миттєве заморожування такої величезної тварини, як мамонт. Що могло призвести до раптової зміни температури в цій області, де колись паслися величезні стада мамонтів, слонів, носорогів, бізонів, а зараз росте лишайник, та й то тільки кілька місяців на рік?

Великовський посилається на книгу оксфордського геолога професора Бакленда, опубліковану 1925 року. У ній описані знахідки в печерах на території Англії. В одній із печер, на висоті 3 метрів над рівнем долини, геолог знайшов кістки і зуби слонів, носорогів, гіпопотамів, коней, оленів, тигрів (із зубами більшими, ніж у левів або бенгальських тигрів), ведмедів, вовків, гієн, лисиць, зайців, кроликів і різних птахів. Багато з цих тварин загинули, ледь встигнувши народитися. Подібні знахідки виявлено на території всієї Англії. Як могли тропічні тварини жити в холодному кліматі північної Європи?

Знахідки, приписувані льодовиковому періоду, були виявлені в найспекотнішому місці Бразилії, а потім в екваторіальній Африці. Виходило, що лід поширювався від екватора до більш помірних широт, а в Індії - не тільки від екватора на північ, а й навіть із долини вгору, до підніжжя Гімалаїв.

На території Англії, Франції, Гібралтару, Корсики, Сардинії, Сицилії в щілинах скель на пагорбах і височинах знайдено переламані кістки безлічі тварин упереміш із гострим камінням. Усюди сліди насильницької смерті, причому не від руки людини і не в боротьбі з іншими тваринами.

Сахара, найбільша пустеля світу, колись потопала в зелені, що живила стада травоїдних. Про це свідчать скельні малюнки, що зображують цих тварин - зокрема, вимерлих. Поруч із цими малюнками знайдено знаряддя, посудини і зброю, характерні для неоліту. Отже, вигляд Сахари радикально змінився в історичну епоху.

Вік гірських формацій визначається за викопними рештками, які вони містять. На подив учених, у багатьох гірських масивів молодші формації розташовані вище за старіші, тобто ці масиви росли завдяки послідовним нагромадженням нового матеріалу. Особливо це стосується Скелястих гір і Альп. Проблема горотворення - це болюча проблема. Багато гір складаються зі скель, сильно стиснутих паралельно до земної поверхні - що свідчить про жахливі сили, які зморщували земну кору. Геологи не знайшли пояснення ні цим стисненням, ні здібностям деяких гір просуватися поверхнею - перетинати долини і навіть підійматися на інші гори. Так, Альпи якась сила протягнула на сотню миль на північ.

Вчені XIX століття, які досліджували найпотужніший гірський масив, Гімалаї, були просто налякані: на будь-якій висоті, на яку вони забиралися, в товщі скель виявляли скелети морських тварин, океанських риб, а також раковини молюсків. Найвищі гори зліплені з колишнього морського дна!

1.7 Баріонна асиметрія

Витяг із Вікіпедії:

"Баріонна асиметрія Всесвіту - спостережуване переважання у видимій частині Всесвіту речовини над антиречовиною. Цей спостережуваний факт не може бути пояснений у припущенні вихідної баріонної симетрії під час Великого вибуху ні в рамках Стандартної моделі, ні в рамках загальної теорії відносності - двох теорій, що є основою сучасної космології... Існує кілька гіпотез, які намагаються пояснити явище баріонної асиметрії, проте жодна з них не визнана науковою спільнотою достовірно доведеною".
***

Усі ці наукові проблеми можна, не скажу розв'язати, а хоча б визначитися з підходом їхнього розв'язання за допомогою всього лише кількох припущень, які я для себе назвав Ключовими припущеннями, і трьох наслідків, що випливають із цих припущень.

2. Ключові здогадки

Вдихнемо глибше, щоб на цьому вдиху ковтнути порцію зухвалості думки. Ця порція зухвалості дасть нам змогу гіпотезу Ньютона про те, що всі тіла, які складаються з речовини, притягуються одне до одного, оголосити неспроможною, а загальноприйняте тлумачення досліду Кавендіша з крутильними терезами і свинцевими кулями, яке нібито підтверджує цю гіпотезу Ньютона, помилковим. Хоча читач із гарним філософським вишколом може заперечити, що особливої зухвалості для такого твердження і не потрібно, ще діалектик Гегель різко і непримиренно критикував Ньютона: якщо є тяжіння, то де ж відштовхування?

Перший ключовий здогад. Тоді з усіх взаємодій, виявлених у дослідах і експериментах сучасною наукою, єдиним претендентом на джерело гравітації є взаємодія речовини з антиречовиною, під час якої відбувається їхня анігіляція. Речовина й антиречовина - це ядерні структури. В атомів речовини ядро електрично позитивно заряджене, оболонка негативна. В атомів антиречовини ядро електрично негативно заряджене, оболонка позитивна.

Другий ключовий здогад. Планети, як і атоми, ядерні структури. Ядра планет складаються з антиречовини, оболонки (наприклад, кора Землі з її атмосферою) з речовини. Між ядром планети та її оболонкою існує проміжний шар, що складається з якихось доатомних структур, які в сучасній науці заведено називати елементарними частинками, які народжуються в процесі анігіляції граничних шарів речовини кори та антиречовини ядра. Таким чином тіла, що знаходяться на поверхні Землі, притягуються тільки ядром Землі, а не всією її масою.

Супутники планет, що мають власне тяжіння (наприклад, Місяць), влаштовані як планети. Решта небесних тіл (астероїди, комети, супутники планет, що не мають власного тяжіння) не є ядерними структурами, а являють собою частинки, шматки, брили речовини.
Адже Сонце не таке, як планети, воно горить. Значить воно - антипланета. У Сонця ядро складається з речовини, а оболонка з антиречовини. Тоді механізм взаємодії Сонця з планетами, що породжує ефект гравітації, полягає в такому. Ядро Сонця, що складається з речовини, притягує до себе Землю, взаємодіючи з її ядром з антиречовини плюс оболонка Сонця притягує до себе оболонку Землі. Речовина з речовиною і не притягуються, і не відштовхуються. Дещо інший механізм гравітації у пари Земля - Місяць. Ядро Землі притягує оболонку Місяця, оболонка Землі притягує ядро Місяця. І навпаки відповідно до Третього закону Ньютона.

Третій ключовий здогад. Сила тяжіння планет до Сонця проявляє себе як механічна сила. Тоді має бути мотузка, через яку передається ця сила, але ми її не бачимо. Отже, Землю і Місяць пов'язують міріади невидимих ниток, натягнутих як струна. Що це за невидимі нитки, за допомогою яких Сонце притягує до себе планети? Речовина (антиречовина) закінчується атомом, ядерною структурою, далі вниз доядерні структури, які заведено в сучасній фізиці назвати елементарними частинками - "електрони", "протони", "нейтрони", "нейтрино" та інше. Це вже не речовина, а енергетичні заряди, які зібрані в атомах речовини і, пов'язані в туго натягнуті невидимі оком нитки за всіма трьома вимірами, заповнюють собою весь простір між Сонцем, планетами та іншими космічними тілами. Ці заряди і являють собою єдину структуру, яку у фізиці називають Полем (застаріла назва - ефір). Порожнечі, нічого в енергетичному Світі бути не може. Енергетичні доатомні заряди там у своєму Полі борються за простір і повністю його заповнюють. З огляду на співвідношення розмірів Сонячної системи і планет, їхніх супутників, Сонця, цілком може виявитися, що якщо гіпотетично зібрати всі заряди Поля Сонячної системи в атоми речовини, то маса Поля значно перевищить масу Сонця і планет разом узятих.

Четвертий ключовий здогад. На поверхні Сонця протікають ядерні реакції. Частина продуктів розпаду вихлюпується в простір Сонячної системи і нитками Поля передається планетам. Сонце протягом мільярдів років вихлюпує величезну енергію у свою систему у вигляді різноманітних доатомних енергетичних зарядів. Але на що перетворюється ця енергія? Візьмемо теплову енергію, яку фізика пов'язує з інфрачервоним випромінюванням. Адже тепло не зникає в міжпланетному просторі, у космосі дуже холодно, температура там близька до абсолютного нуля. Чому? Тому що теплопоглинання і тепловіддача виникає там, де є атом. Атом, приймаючи і віддаючи тепло, то розширюється, то стискається. Можливо, і доатомні складні структури також мають властивість стискатися і розтягуватися, тобто займати менший або більший обсяг простору Сонячної системи. Але теплопоглинання цих структур порівняно з теплопоглинанням атомів дуже невелике. Тому температура в безатомному космосі близька до температури абсолютного нуля, але не досягає його. Таким чином, енергія теплового випромінювання Сонця "зникає" в планеті. На що вона перетворюється?

Відповідь на це запитання напрошується сама собою. Сонячна енергія перетворюється на атоми речовини в корі планети. Щодо того, що електромагнітне випромінювання Сонця через реакції фотосинтезу перетворюється на атоми рослинного і тваринного світу, я анітрохи не сумніваюся, а просто впевнений у цьому. Інакше великі запаси вугілля, нафти, природного газу та інших продуктів органічного походження у верхніх шарах кори Землі нічим іншим пояснити не можна. Фізикам, хімікам, біологам, на мій погляд, необхідно об'єднати зусилля і глибоко розібратися в цих процесах, сильно не чіпляючись за закон збереження речовини, а замість цього відкрити закон виникнення речовини.

Обертання і сонячний вітер

Але ж на інших планетах Сонячної системи немає життя? Як бути з цим питанням? Можна припустити, що сонячне випромінювання, яке по нитках нейтральних зарядів проникає в надра Землі до самого ядра, потрапляє в проміжний шар, в якому, як у термоядерному ректорі, відбувається синтез легких атомів речовини й антиречовини. Потім легкі атоми речовини під напором знову виникаючих "спливають" вгору по корі. Кількість синтезованих атомів на екваторі значно більша, ніж кількість синтезованих атомів на інших широтах. У результаті порушується баланс мас на різних широтах як усередині кори, так і всередині ядра. І цей баланс хоча б частково відновлюється в процесі регулярних землетрусів. Таким чином, енергетичним джерелом землетрусів є Сонце. Крім того, за допомогою цієї здогадки можна пояснити екваторіальне потовщення Землі. У те, що Земля сплющена у своїх полюсах через відцентрову силу свого добового дуже повільного обертання, мені особисто якось не дуже віриться.

***

Якщо перші Ключові здогадки надалі з розвитком науки підтвердяться, то тоді можна буде сміливо стверджувати, що так звана баріонна асиметрія є плодом фантазії неуважних фізиків, які не зуміли роздивитися антиречовину в себе під ногами в Землі і над своєю головою на поверхні Сонця.

3. Наслідки Ключових здогадок

Перший наслідок. Земля має магнітне поле, отже, в ядрі є замкнутий контур із приблизно постійним струмом, який і створює магнітне поле. А чим кора Землі гірша за ядро? Там теж є своя обмотка, якою протікає постійний струм. Таким чином, ядро є статором, а оболонка - є ротором, електродвигуна постійного струму моделі Земля. І виходить, що Земля не обертається навколо своєї осі, обертається тільки частина Землі, її оболонка (кора з атмосферою) навколо нерухомого ядра, проміжний шар між ядром і корою відіграє роль підшипника або змащення.

Другий наслідок. Відомо, що магнітні полюси Землі не збігаються з географічними полюсами нашої планети, крім того, вони дрейфують хитромудрою траєкторією. Наростання маси Землі за рахунок перетворення сонячного випромінювання в речовину й антиречовину нерівномірне в різних широтах. Контур струму всередині ядра у зв'язку з цим змінює свою орієнтацію, слідом за яким повертається магнітна вісь.

Якщо в результаті цих процесів магнітна вісь встане під кутом 90° до осі обертання Землі, то настає критичний момент - земна кора протягом дуже короткого часу провертається навколо ядра і, хитаючись, як ванька-встанька, встановлюється в новій точці рівноваги. У результаті цього повороту області вічної мерзлоти опиняються в середніх широтах, області середніх широт займають місце, близьке до екватора.

Не було ніяких льодовикових періодів, просто поверхня Землі, яка тривалий час перебувала в зоні вічної мерзлоти, переїхала в середні широти, де й почала відтавати. Атоми на холодних полюсах свій час відпрацювали і вирушили на відпочинок у теплі краї, а на вахту заступили інші атоми. Все-таки є на Землі соціальна справедливість! Щоб там не говорили всякі скиглії.

Внаслідок швидкого провороту кори на поверхні Землі виникають величезні крутильні моменти, що зрізають гори, порода яких на своєму шляху зрубує, ламає ліс і завалює своїми каміннями, перший шар вкривається другим, другий третім і т.д. Так і утворилися сучасні пласти вугілля, що лежать на різній глибині. В атмосфері вирують буревії, усередині Землі починається бурхлива перебудова, унаслідок яких на поверхні виникають нові гори й западини. Материки, океани, моря, озера переливаються в інші місця. Виникає всесвітній потоп. Значна частина рослинного і тваринного світу гине, динозаври і мамонти загинули, а не вимерли. Порушується біологічна рівновага, замість загиблих організмів народжуються нові досконаліші, у розвитку життя на Землі відбувається якісний стрибок.

Третій наслідок. Сонце обертається навколо своєї осі зі швидкістю, що дорівнює приблизно 25 земних діб і являє собою схожу на планети електричну машину. Обертова оболонка Сонця з антиречовини, що має величезну масу, тягне за собою в обертання нитки Поля, а це Поле, зі свого боку, пов'язане з планетами, підтримує їхнє обертання навколо Сонця.

На перший погляд може здатися, що це все той же картезіанський вихор. Але це не так, цей польовий вихор влаштований по-іншому. Ньютон рух твердої кулі у вихорі рідини розглядав так: вихор рідини, в яку поміщено тверду кулю, не проникає всередину цієї кулі, а обтікає її з усіх боків і завдяки силі тертя між поверхнею кулі й рідиною, втягує це тіло у свій кругообіг.

Польовий вихор влаштований так. Нитки Поля, які отримують енергію від добового обертання оболонки Сонця, наскрізь пронизують тіло планети, оскільки мають величезну проникаючу здатність. Ця висока проникаюча здатність дозволяє ниткам Поля легко розрізати тіло планети і продовжувати своє вихрове обертання. Проходячи крізь тіло планети, пучок ниток взаємодіє з атомами речовини оболонки й атомами антиречовини ядра й захоплює за собою планету по її орбіті.

Оскільки цей пучок ниток Поля, розрізавши тіло планети, продовжує свій вихровий рух, то планета у своєму орбітальному русі не зустрічає сильного опору з боку ниток Поля, що покинули тіло планети. Тому створюється враження, що планета обертається за інерцією і може продовжувати свій орбітальний рух як завгодно довго. У всякому разі, різниця кутових швидкостей ниток Поля в тілі планети і поза нею вельми незначна. Оскільки планета за своїм хімічним складом і щільністю вельми неоднорідна, то різниця кутових швидкостей повинна спостерігатися не тільки на кордоні атмосфери і твердої оболонки кори, а й у різних шарах кори і ядра.

А як співвідносяться польові вихори з "негативним результатом" дослідів Майкельсона-Морлі? Нормально співвідносяться. Оскільки інтерферометр Майкельсона під час проведення експериментів перебуває в зоні вихору біля поверхні Землі, він і не повинен показувати очікувану швидкість 30 км/сек (швидкість обертання Землі по орбіті). Результат був оголошений негативним самим Майкельсоном, оскільки він припускав, що ефір нерухомий, адже теорія ефірних вихорів зусиллями ньютоніаців була визнана неспроможною.

Проте, нитки польового вихору в тілі Землі повинні сповільнюватися і, отже, на поверхні Землі в атмосфері, більш розрядженої речовини, ніж кора, імовірно, повинна спостерігатися різниця в кутових швидкостях обертання Землі по орбіті і вихору ниток Поля в атмосфері, тобто повинен спостерігатися так званий "ефірний вітер".

волокна Землі

Американський фізик Міллер Д.К., використовуючи інтерферометр Майкельсона і досконаліші методики, у 1925 р. наміряв швидкість "ефірного вітру" величиною в 10 км/сек. Зусиллями тепер уже релятивістів (релятивісти, якщо хто не знає, - це такі тлумачі Ейнштейна) результати дослідів Міллера Д.К. були визнані помилковими. Можливо, релятивісти мали рацію, аж надто вже цифра велика і досліди вкрай складні для експериментаторів, легко припуститися помилки не тільки у вимірі та опрацюванні результатів вимірювань, а й у самій теорії експерименту. Рекомендую читачам переглянути добротну і дуже якісну в науковому плані статтю авторів Глушка "Замовчувані результати дослідів Майкельсона і Міллера".

У цьому досліді необхідно чітко розуміти, що ти вимірюєш. Адже на поверхні Землі обертаються як мінімум три польові вихори:

1. сонячний вихор, який обертає планети по їхніх орбітах;
  2. галактичний вихор, який обертає Сонячну систему навколо центру нашої галактики Чумацький Шлях;
  3. вихор Землі, утворений від її добового обертання, який обертає Місяць не тільки по його орбіті, а й синхронізує добове обертання Місяця з обертанням Землі навколо її осі.
  4. Щоб читачеві було легше уявити, як діє крутний момент польового вихору, ми можемо навести аналогію з техніки. Інженери, дуже винахідливий народ, давним-давно вигадали пристрій, що копіює обертання планет по їхніх орбітах. Цей пристрій так і називається - планетарна передача. Її ще називають диференціальною, ці два слова - синоніми. Дивимося на Рисунок 1, скопійований із Вікіпедії.

Крутний момент польового вихору

Читачеві необхідно знайти статтю у Вікіпедії "Планетарна передача". У цій статті є анімація, і читач, розглядаючи анімацію, в якій сонячна шестерня зупинена, отримає зорове враження про кінематику обертання планети без супутників навколо Сонця. На малюнку 2 планетарна передача представлена як система Сонце - планета.

Планетарна (диференціальна) передача знайшла широке застосування в техніці. Так на ведучій осі автомобіля встановлюється диференціал. Під час повороту колесо автомобіля, що рухається по зовнішньому радіусу, має пройти більшу відстань, ніж колесо, що рухається по внутрішньому радіусу, тож під час повороту колеса на одній осі повинні мати різні кутові швидкості. Ось диференціал і синхронізує обертання коліс. Вважається, що винахідником диференціала є Онесіфор Пеккер, а дата цього винаходу 1825 рік.

Джерела

1. Исаак Ньютон. «Математические начала натуральной философии». Перевод с латинского и комментарии А.Н. Крылова. М.: «Наука», 1989.

2. Великовский Иммануил. «Земля в перевороте» («Earth in Upheaval»).

3. Глушко Вл. П., Глушко Вл. Вл., Глушко Вит. Вл. «Замалчиваемые результаты опытов Майкельсона и Миллера». URL: http://redshift0.narod.ru/Rus/Stationary/References/Glushko_3.pdf

4. Глушко В.П., Муса Д.М. «Миражи современной физики». Алматы. Издательство: Нур-Принт. 2015.

5. Гришаев А.А. (О.Х Деревенский). «Бирюльки и фитюльки всемирного тяготения».

URL: http://newfiz.info/gra-opus.htm.

6. Ершов Геннадий. «Как рождается гравитация». Издательские решения, 2019.

7. Иванов Игорь. «Новые измерения гравитационной постоянной еще сильнее запутывают ситуацию».

8. Отюцкий Г.А., под ред. Кузьменко Г.Н. «Концепции современного естествознания…» М.: Издательство ЮРАЙТ, 2019.

• ASY-Lviv. У 21 столітті фундаментальна фізика гравітації примусом перейшла на рейки фотонної природи реалізації. Одна з причинв тому, що за 17 останніх років плазма Сонця скидалася до 90%. 1. Внутри шарового об'єма Сонця не було речовини зовсім! 2. Виміри напруженності поля гравітації по поверхні планети (15 років система супутників Грейс) доказала сезонний змінний характер! 3. Прецезійнй виміри ваги кристалу рутіла (окис тітану) залежать від орієнтації їого у просторі (поворот на 90 градусів при зважуванні). 4. Реалії існування без опорного руху (инерциойд Толчіна 1936 року). ВИСНОВОК: Читайте працю "10 нет И.Ньютону", та інші праці сучасного періоду і не будуть тоді провали псувати життя четачеві....19.01.24 р.