Намагнічена плазма знищила магнітне поле Землі - альтернативна теорія

Проведене матоделювання виключає плазмовий вплив як джерело місячного магнетизму. Найоптимальніша гіпотеза - стародавній Місяць самостійно породив динамо-ядро.

Читати далі Астрономія

Червоний зсув: щось не так?

Розглянемо декілька альтернативних моделей, які не передбачають розширення Всесвіту. Однак ці моделі також мають свої проблеми.

Астрофізики знайшли той самий 5 елемент

Вчені виявили нову силу, яка може пояснити анізотропію космічних променів, і потенційно розкрити таємниці темної матерії та темної енергії.

Читати далі Астрономія

Гравітаційні хвилі впливають на швидкість світла

Розширення Всесвіту - одне з найфундаментальніших питань космології. Стандартна модель передбачає, що Всесвіт розширюється і прискорюється за рахунок темної енергії.

Читати далі Астрономія

Астрофізики запропонували новий метод вимірювання сталої Габбла

Один із двох методів вимірює яскравість наднових у далеких галактиках, а інший вивчає крихітні флуктуації космічного мікрохвильового фону слабкого світла

Читати далі Астрономія

Або розрахунки неправильні, або є інше велике джерело світла

У дослідженні року астрономи виявили, що світла від відомих популяцій галактик і квазарів недостатньо для пояснення спостережень міжгалактичного водню.

Читати далі Астрономія

Плазма прискорює частинки, які ми спостерігаємо. Або певатрони!

Кайя Морі з Колумбійської астрофізичної лабораторії підтверджує, що команда працює над застосуванням тієї самої методики до кількох інших пульсарних хмар, які дістали промовисті назви Бабка і Бумеранг.

Читати далі Астрономія

Астрофізики: гамма-сплески можуть повертатися назад у часі

Швидкості, що перевищують швидкість світла, можуть бути причиною того, що гамма-сплески, здається, повертаються назад у часі.

Читати далі Астрономія

Нові методи вимірювань створять іншу сучасну фізику?

Якщо тести, запропоновані в рамках нової методології, будуть верифіковані, то не виключено розширення прийнятої теорії відносності Ейнштейна.

Пульсар PSR J0337 1715 та універсальність вільного падіння

Згідно з результатами дослідження, існує висока ймовірність того, що гравітація з однаковим прискоренням |схлопує| нейтронні зірки та білі карлики.